XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
Baina aurkezten ahal zaizkie AOI eredua esperientziarik izan ez duten irakaslegaiei?
Lehen atalean APPri buruz azaldutako zalantza eta galderez armaturik eta 3. atalean emandako argudioetan sendoturik, Barbara Garsid-ek
CTEFLA ikastaroaren erdialdera hasi zen AOIrekin, irakaslegaiek zelanbaiteko esperientzia bereganatuta zeukatenean ikasgelako oinarrizko tekniketan eta APP zikloan, eredu hori gaur egungo EFL testuliburuetan agertzen den bezala.
Hasieran, irakurtzeko ataza bat jarri zien (Willis, 1991), AOIren printzipio batzuk aurkezten zituena.
Bertan adierazten zen nola AOI saiatzen den hizkuntzak ikasteko baldintzarik onenak ezartzen, eta ikasgelan hizkuntz mota diferenteak eragiten
Ondoren, irakaslegaiek eztabaidatu zuten AOI planteamendua zertan aldentzen den APPtik, eta eredu biok zertan datozen bat, itxura batean bederen.
Hona hemen irakaslegaien aurreneko komentarioak (irakurri eta gero):
Antzak:Gero irakaslegaiek AOI ziklo batzuk frogatu zituzten; bata irudiak alderatzean oinarritzen zen, eta bestea egunkari bateko kontaketa labur batean.
Azkenik, irakas-praktikarako, atazetan oinarritutako eskolak planifikatu eta elkarlanean eman zituzten, oinarrizko mailako euren ikasle helduen taldeetan.